【自爆有愛新覺羅正白旗血統】屋企仲有__:過年會攞出嚟拜祖先

    她到九龍灣開記者會,宣佈11月14日將於主題樂園舉辦一場演唱會,並讓樂迷於網上投選四個造型:包括貴氣宮廷、日系動漫、可愛動物及狂野搖滾。

    她坦言很想穿宮廷裝,更自爆正在狂追《延禧攻略》:「未睇晒,避劇透避得好辛苦!(最想着點嘅宮廷裝?)真係pro嗰隻,但要搞好耐,應該冇乜可能,一係全個騷都着宮廷裝。」

    歌手JW(王灝兒)直言想拍古裝劇,因為自己應有愛新覺羅正白旗的血統:「我可能係個格格!我屋企有太太太太太公着官服嘅畫,過年會攞出嚟拜祖先。」

    至於假若身處那個年代個皇宮,可會夠人鬥?她笑言:「唔得囉,冇可能,我會自己出宮算。(你夠靚嘛!)唔夠呀,不過當時啲人圓潤啲,咁我可能有得玩吓。」問到最喜歡《延禧攻略》中哪個角色?她就大讚明玉很好。

    另外,JW透露正在籌備首次與舒文合作的新歌:「希望呢個騷前出到。(係你嘅親身經歷?)大家到時聽吓就知,講愛情嘅。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE