【陳展鵬回應200萬掃十個骨灰龕位】單文柔:唔好咀咒我啦

    早前宣佈迎娶女友單文柔嘅陳展鵬,今日與單文柔一齊以「準夫妻」檔,現身灣仔會展出席活動,陳展鵬話佢哋其實不時孖公仔現身公開會動。

    但今次就係宣佈婚訊後首次:「稱呼上唔同咗囉,不過唔關我事嘅。」單文柔笑言未習慣大家叫佢做陳太同陳師奶,陳展鵬話:「師奶殺手好吖,啱我呀!」

    工作同生活上經常見面,唔怕見到厭?陳展鵬笑指唔厭,而係甜,仲加多句:「仲有啲漏,甜到漏。」單文柔就話:「當然唔厭,厭都唔嫁畀佢啦!」

    佢哋表示計劃10月中註冊舉行婚禮,問到會唔會有接新娘等傳統儀式﹖陳展鵬表示會盡量做晒,不過單文柔話:「我屋企比較多老人家,我唔想佢哋太攰,所以有啲嘢,我想簡化啲,但基本傳統儀式都會做。」

    有報道指陳展鵬早前買咗10個骨灰龕位,當中仲預埋畀「準老婆」,不過單文柔話:「唔好咀咒我啦,而家搞緊喜事。」陳展鵬就表示:「結婚係開心事,點解要搞到好似白事咁,我睇到標題都唔知畀咩反應,過咗喜事先再答。」

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE