【岑杏賢按讚好】黃心穎被咒:祝福你同馬國明分手

    落選港姐工藤佑采被指黑面hea跳引來負評,師姐黃心穎指佢態度差,但就引來工藤佑采喺網上「爆seed」開火反擊,掀起罵戰!

    點知「一波未平一波又起」,日前黃心穎喺社交網上載咗一張日落相。

    其中一位網民就喺下方留言:「祝福你同馬國明分手,祝福」
    黃心穎一家的圖片搜尋結果留言如下:

    其後更有網民留意到港姐岑杏賢都有讚好呢則留言,即引起大批網民討論!

    雖然事後岑杏賢對該留言嘅讚好已被刪走,但早就畀其中一位以工藤佑采照片做頭像嘅用戶截圖,並轉發兼留言:「『祝福你同馬國明分手』留言,岑杏賢Jennifer都按LIKE,好嘢,證明TVB同事都想你地散,你不信可以睇吓,個留言已經有一百多個人讚,你形象插水啦。」

    岑杏賢接受訪問時表示:「我真係錯手唔小心撳咗一啲唔知咩嘅Post,好在有個網民同我講呢件事,我即刻打畀心穎同佢講唔好意思,好在本身同佢都好熟,佢都冇誤會呢件事。自己事後Unlike番呢個comment。」
    岑杏賢和黃心穎同為港姐出身 (左一及左二)(資料圖片)

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE