【被批黑面hea跳】工藤佑采嬲爆回應:佢唔要你都唔俾生路你行

    有周刊爆料工藤佑采於後台曾拒絕出場做佈景板,令工作人員束手無策。最後幾經幕後人員鼓其如簧之舌係咁曉以大義,最後工藤佑采才肯上台。亦搵咗港姐監製何小慧求證,何稱工藤佑采綵排期間已經唔認真,又指賽前大會已經勸告過佢,搵埋dancers同佢一齊練,但何小慧稱工藤一直keep住hea。

    工藤佑采就喺ig回應:「TTv都幾有趣~個處理方法都幾好喎丶我幾時有拒絕過落選之後要上台跳舞?我哋幾個落咗選嘅女仔包括我在內,明明喺後台哭完都上台跳舞!講到好似佢哋束手無策咁!」又寫道:「好辛苦先叫到我上台?唔鍾意我都唔使(抹)黑我0架~ TTv比賽咁多奇怪事情我都冇講出嚟,比賽最後一個星期 要冇跳舞底嘅我哋學四個舞~你期望可以跳到dancer咁。TTv根本就是,佢唔要你丶都唔俾生路你行~」

    有網民為其抱不平,工藤佑采怒道:「我認我天生poker face笑容少,可能講嘢仲有啲串 ~但是我做人仲有品格。」、「佈景板原來需要有笑容」、「都冇當我哋係港姐丶Dancer都唔係丶我哋係佈景板。」

    其實她的黑面是這樣練成的。工藤身世坎坷,參選時曾稱父母雙亡,查實生父未死,工藤佑采原名大谷美樹,日籍父親來港工作時,認識工藤的媽媽孫秀芸,誕下她後,便拋妻棄女返回日本,自此沒有聯絡。當時工藤才是10個月大的手抱BB。據2009年一宗車禍新聞揭露,49歲的孫秀芸車禍身亡,遺下16歲女兒大谷美樹,工藤自此開始無父無母獨自生活,以兼職做模特兒維生及繼續讀大學,磨練出超凡堅強個性!

    (蘋果日報/on.cc東網)

    SHARE