【傳嘉玲不滿偉仔…】劉嘉玲:你覺得我係一個咁膚淺嘅女人?

    周迅同霍建華主演嘅《如懿傳》因為呢輪同《延禧攻略》一齊播,兩劇日日都有好多唔同話題,今日又有台灣傳媒爆料話梁朝偉錯過咗《如懿傳》,最初係想搵佢演乾隆一角,搭檔周迅同董潔,但係呢兩個女演員先後同梁朝偉傳過緋聞,引來老婆劉嘉玲不滿偉仔接拍,極力阻止老公接呢齣劇,又話偉仔演唔成,有推薦劇組搵董潔演出。

    聽講當時《如》劇製作人出價1.6億人民幣,希望打動好多年冇拍劇嘅偉仔會回心轉意,但最終因嘉玲唔高興所以冇接到,結果乾隆一角先會落到霍建華手中。

    有指《如懿傳》乾隆呢個角色,最初唔係搵霍建華。(影片截圖)

    但據《蘋果》所了解,當時劇組傾掂周迅演如懿一角後,開始諗演乾隆人選,其實第一人選係胡歌,只不過當時佢拍完《獵場》後患上抑鬱症,需要休息,所有戲都推晒,製人就開始搵其他人選,偉仔、古天樂同劉青雲都有搵過,但佢哋都冇興趣拍劇,後來周迅推薦咗霍建華嚟演。

    傳媒聯絡劉嘉玲,問佢點睇呢啲傳聞。
    佢話:「根本唔係事實,你覺得我係一個咁膚淺嘅女人?確實有製作公司曾經嚟搵我想搵梁生演乾隆皇帝一角,60集,但唔係你哋講嗰套劇,我仲游說佢去演,因為劇本、角色、條件都太好!不過梁生拒絕咗,佢都係選擇拍好電影,其實仲有好多、好多真人騷都通過我搵佢做,但佢都推晒,佢覺得自己唔適合,我一直好尊重佢嘅決定。」

    梁朝偉 (資料圖片)

    此外,周迅喺《如》劇俾人批評30幾歲仲扮演15歲,話佢太老啦!今日佢喺微博反駁:「變老是生命中不可跨過的一個過程。而作為演員,跨過時間的長河,就會變得無比自由。」
    周迅喺微博反駁啲人批評佢扮後生個樣太老!(影片截圖)

     

     

    (apple daily)

    SHARE