【真係接完阿嬌花球就嫁?】阿Sa親自回應消息

    現年35歲嘅蔡卓妍(阿Sa)與百億富二代男友石恆聰(Anthony)雖然拍拖只有一年半,但就有傳兩人有意明年底拉埋天窗。其實阿Sa同男友相戀以來,不時拍拖外遊,感情穩定,今年5月好姊妹鍾欣潼(阿嬌)喺美國搞婚禮時,更將花球直接交到阿Sa手上,做到出晒面希望佢成為下一個新娘!▲▼阿Sa在阿嬌婚禮當天,被好姐妹硬塞捧花。(圖/翻攝自阿Sa的Instagram)

    而早前阿Sa滑水撞傷額頭搞到留疤,男友緊張得四處問人,並搵嚟整容醫生為女友療傷,細心體貼,阿Sa又點會感受唔到男友幾咁錫自己?

    雖然曾有過一段婚姻,原本對再婚看淡,但「對的時間,遇上對的人」,開心又幸福就得啦!

    阿Sa話﹕「無咁嘅事,唔係事實,都唔知點回應 ,所以唔回應。」而阿Sa經理人Mani亦說﹕「沒有這件事。」

    不過,阿Sa其實每次提起男友個樣都係甜絲絲,雖表明感情事要低調,但不排除會閃婚。阿SA不時讚男友值100分,對佢溫柔又體貼,曾被追問係咪同居,佢回應話:「有分數啦,唔想交代太多私事,總之樣樣都幾好。」據了解,阿SA早已融入男友嘅屋企,與男友家人關係亦好好,之前阿SA去印度買珠寶,石恆聰嘅家姐都有陪佢一齊去。而阿Sa同祖兒、霆鋒、關智斌、Yumiko等去遊船河,Anthony亦會相隨,與阿Sa老友都好玩得埋。

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE