【晚晚播 通通要讓路】TVB公佈最新播映安排

    日前公佈累積收視超過100億點擊,佘詩曼話:「之前冇諗過可以達到,依家心想事成當然好興奮,哈哈,不枉本宮心機算盡去演繹!」

    掀起中港台三地煲劇熱潮嘅大陸劇集《延禧攻略》,唔單止阿佘覺得開心,身為製作人兼監製嘅于正,事後喺微博貼兼暗示會開拍續集:「透露一下《延禧》二的故事:前緣再續,非遺再傳,唯獨愛與美食不可辜負!」

    《延禧攻略》中佘詩曼飾演由忠變奸嘅嫻妃

    事實上于正喺14年因為先後因為新劇《宮鎖連城》被指抄襲《梅花烙》,《美人製造》抄襲《邪惡催眠師》而被告上法院,之後沉靜咗一段日子,早前于正接受大陸傳媒訪問,當時佢被問到《延禧攻略》熱爆,可覺得吐氣揚眉?佢話:「沒有,因為我也沒有憋屈過!」之後仲話:「你看無論怎麼別人怎麼罵我,我就基本上就是覺得,事實就事實,不是就不是,就沒有那麼多要去計較的東西。」

    提到《延禧攻略》選角過程,于正話秦嵐嘅角色係度身量做,嗰陣開戲睇完富察氏嘅生平,已經覺得非秦嵐莫屬;至於吳謹言呢,于正話係俾佢嘅演技吸引,雖然有唔少人將《延禧攻略》同《如懿傳》比較,于正話實情係一啲都唔同,唔使擔心,兩套劇好好睇,從來都冇諗過要去比較。

    另一方面,無綫今日公佈《延禧攻略》嘅播映新安排,由本周(8月20日)開始,一連七晚,星期一至日連續播映,10月5日播映大結局。


    新增嘅播映時段星期六晚八點半至十點半,即《流行經典50年》同《美女廚房》。無綫稱,周六晚上同時段安排之多個節目,將待該劇結局後順延播出。

     

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE