【突然收匿名信被追債】JJ賈曉晨:唔知乜嘢動機!

    早前返港為電影開鏡嘅JJ,因為掛住囡囡故中港兩邊走,早前仲心情靚靚,喺微博貼咗用修圖工具幫囡囡設計髮型嘅相,然後留言:「她爸一直說一直嫌飯兜髮型太亂,非讓我為飯兜p個髮型,大家認為哪個好?」


    而上星期五逢七夕,JJ亦有貼佢同老公張合照,仲有B女及家中愛犬一齊,睇嚟佢心情未受老公被匿名信追債影響。

    35歲嘅賈曉晨(JJ),前年元旦同拍拖三年、現年46歲嘅「力王」樊少皇結婚,去年11月更為老公誕下得意B女小飯兜。

    樊少皇向來新聞多多,除了與JJ拍拖時被爆跟前任女友育有一子一女,前年又被財務公司踩上JJ寓所追債200萬。事後樊少皇透過工作室澄清,指欠款是友人所借,朋友亦告知已經還清債款,JJ還力撐老公,指老公才是受害者。

    不過,最近樊少皇再被追數,讀者張先生向傳媒報料,指近日在信箱發現有一封信件,打開後嚇見追債字條。張先生話:「封信係用郵票寄嚟,唔係就咁放入信箱嘅,入面有樊少皇張相,同埋寫住『欠債還$』,唔知點解會寄咗嚟我度,張紙寫嘅係一個雙連單位,但無寫幾多樓。」張先生又話之前有遇見過樊少皇,但呢排就好少見到佢。

    對於老公再被指欠債,傳媒聯絡過JJ,佢透過經理人回應:「我哋知道有人周圍send,有啲公司都收到,但係如果要追債,點解無留聯絡方法?以我哋所知係佢(樊少皇)之前幫一個品牌做代言,然後中間嘅公司收唔到個客錢,所以就去追佢,但如果真係要追債都會留聯絡方法,所以唔知佢乜嘢動機。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE