【IG淨係Follow王子】風騷鄧麗欣:拍得拖多

    藝人鄧麗欣(Stephy)、陳庭欣及柏天男到深水埗出席電影《L風暴》活動,與Fans玩遊戲。正跟台灣男星邱勝翊(王子)熱戀的Stephy,在台上將「拍得愛情片多」講錯成「拍得拖多」,即尷尬𢱑頭,引來全場大笑。

    之後受訪時,她自嘲由於太早起身,所以條脷仍未熱身,而並非因為最近生活太Sweet。講到昨日七夕網上post和王子遮面的合照放閃,她說:「其實係咁啱,我以前情人節都會發啲post祝大家快樂,只係依家嘅狀態畀人覺得更sweet,但我唔係特登。(你哋有冇慶祝?)冇呀!所以post吓相。(你留言叫大家放低手機,係咪有感而發?)唔係講任何人,係覺得情侶之間都要珍惜對方。」

    講到她的Instagram刪除了所有朋友,個人帳戶只留下王子一人,非常專一。她解釋:「其實之後會Follow番其他朋友,因為想控制Follow嘅人數,一直未有時間整理。不過好多朋友話我最近放閃太多,話就嚟甜到糖尿,其實我唔係刻意,係咁啱有啲節日。我都有post好多其他工作,可能之後要控制吓,停一停。(享受網上晒恩愛?)我冇刻意隱瞞,網上係share自己生活嘅平台,都係想開心share吓啫!」

    戲中Stephy飾演一名私影模特兒,她表示接戲前並不認識這種工作,要做一些research。問到是否要扮得更年青?她笑說:「我諗做私影又冇年齡限制嘅。(使唔使好性感?)都唔算,最多係Bra Top露腰。導演都唔想太過誇張,因為其他男仔都着晒西裝,唔想我太跳Tone。」

    (on.cc東網)

    SHARE