【佘詩曼容祖兒都有拍片】薛家燕收真金流星錘

    大會播放由薛家燕、唐文龍及胡琳等人合演的《Captain Nancy》(美國隊長)短片,又播放容祖兒、張智霖及佘詩曼等十多位圈中好友的祝福片段,其中謝賢搞笑說:「你一定撐你!不過到時我搶晒風頭你唔好怪我呀!」


    藝人薛家燕到尖沙咀為12月4至5日假紅館舉行的《六福珠寶呈獻:薛家燕愛你無限60年演唱會》舉行記者會,由許盛斌(Bob)擔任司儀。

    陳寶珠及兒子楊天經、馮素波、王愛明、鄭丹瑞(阿旦)及胡琳等到場打氣。

    其中三公主送上鑽石咪賀薛家燕,寓意閃亮紅館,而贊助商則送上價值30萬港元的真金流星錘形手鈪,非常重本!

    早前家燕姐送比新抱Zoe一對勁粗龍鳳鈪,比網民形容為流星錘,非常誇張!(資料圖片)
    而家輪到家燕姐自己都有一對流星錘!

    而成龍就說:「我記得我哋細個喺片場拍戲,你成日用刀劍拮親我哋,放心,我哋成班唔記仇嘅!」他用手勢跳十字步,更唱出「唏呀唏呀唏…呀唏呀唏……(無綫電視劇《皆大歡喜》主打歌)」以示支持!Bob在台上指薛家燕飾演的Captain Nancy「胸襟廣闊」,創意總監阿旦即笑說:「係我鼓勵佢嘅!」

     

     

    (on.cc)

    SHARE