【冧笑揮手心情靚爆】前後腳入登機閘

    今日孖男友現身機場,但二人卻相隔兩個身位前後腳行入登機閘,入閘前問到戴住黑色口罩嘅佢去邊度玩?她即望住鏡頭冧笑兼揮手「回應」,心情靚爆!

    藝人陳庭欣(Toby)近日「首次」高調放閃,大晒與擁逾億身家老闆級男友楊振源(Benny)行山相,她今日孖男友現身機場,但二人卻相隔兩個身位前後腳行入登機閘。

    入閘前問到戴住黑色口罩的Toby去邊度玩?她即望住鏡頭冧笑兼揮手「回應」,心情靚爆!

    另外,藝人陸永一家四口今晨大約10時半現身機場,辦理登機手續,期間有名外國遊客一度以為他是著名音樂人,故上前要求交換wechat兼合照,令他不知所措,其後向記者抵死笑話:「我同佢講我唔係著名音樂人,佢仲以為我係周杰倫呀!(咁你去邊到玩呀?)去台北咋,玩一個星期。(唔係去飲鄭嘉穎同陳凱琳嗰餐咩?)唔係呀!乜有得飲咩?有得飲都唔請我?但我真係唔係去飲,係去台灣玩。」

    說畢便拖住大女Hannah步入登機閘。

    (on.cc東網)

    SHARE