【囡囡一早知道「冇爸爸」】楊思琦:佢知我哋冇呢個角色

    楊思琦01年選完港姐,即加入娛樂圈,同過李泳豪拍拖9年,直到11年佢突然宣佈分手,激到李泳豪父母李家鼎同施明紮紮跳。之後思琦同吳帥發展咗段短暫嘅感情,12年仲突然暫停工作,遠赴美國,未婚誕下女兒楊卓穎(Krystal)。

    成為咗單親媽媽,楊思琦呢幾年一直努力賺錢,Krystal都看在眼內,日前楊思琦接受商台節目《1圈圈 星光背後》梁泰來訪問,被問到Krystal有冇打探過爸爸嘅資訊,思琦就坦言女兒一早知道「冇爸爸」呢回事,仲一早已經同女兒解釋過好幾次:「佢思想好成熟,會明白嘅。」

    學生讀書時,總有個課題叫做「我的家庭/媽媽/爸爸」之類,楊思琦就話女兒懂事:「自幼稚園開始,佢被問及家庭有乜成員,要畫出嚟、說出嚟,佢都知道我哋係冇爸爸呢個角色的。所以我哋屋企人就盡量俾多啲愛佢,關心多啲。若將來佢想知道生父係邊個,我都會講,呢個係好正常嘅事。」

    楊思琦亦有透露,誕女後一直都有追求者,單親媽媽呢個身份冇成為佢感情發展嘅阻力,其中仲有啲追求者有經濟條件供養佢兩母女,不過思琦就覺得,如果可以,都係自己搵錢去養大女兒更有意義。

    (蘋果日報)

    SHARE