【助癌末歌迷圓夢】兄長感激張敬軒:佢已經無氣力再回答你…

    張敬軒日前的演唱會,除了不少歌星好友做表演嘉賓,還唱了《預言書》悼念癌病離世的歌迷Toby,感觸落淚,透露當時合作錄歌,他要打嗎琲,而軒仔完成對方夢想,將他的歌帶上紅館。

    (相關新聞:https://goo.gl/FtNA3A

    軒仔在Toby生前曾一齊錄音。

    軒仔唱《預言書》。

    Toby哥哥當晚去完紅館睇軒仔演唱會,凌晨在facebook撰文謝謝軒仔:「見偶像,係一個小歌迷嘅好想做嘅事,同偶像合唱,可能已經係小歌迷嘅願望,同偶像一齊係紅館合唱,一定已經係你 @tobey.m___ 呢個小歌迷同小歌手嘅終極目標。」Toby哥哥更透露今次第二次睇軒仔演唱會,上一次就是陪Toby過澳門睇。
    Toby是軒仔嘅忠實fans。

    最後,Toby哥哥就留言謝軒仔,更表示這個演唱會是他人生最難忘的演唱會:「好多謝皇上一直以來對我細佬嘅照顧,由佢病緊,你好忙都成日抽時間黎睇佢,去醫院接佢去你studio玩,佢當時每次講起你都會好興奮;直到佢臨走嘅嗰刻,你應承佢你會帶佢上紅館,我知道佢當時有聽到,雖然佢已經無氣力再回答你,但佢有一直點頭。」

    「好多謝你為佢做嘅所有嘢,你真係講得出做得到。我從來冇諗過有人可以咁無私為一個朋友去做咁多嘢,話你係天使嘅化身都完全冇誇大,感恩,感謝。」

    Toby兄長全文:
    「見偶像,係一個小歌迷嘅好想做嘅事
    同偶像合唱,可能已經係小歌迷嘅願望
    同偶像一齊係紅館合唱,一定已經係你 @tobey.m___ 呢個小歌迷同小歌手嘅終極目標
    Proud of you my bro
    達成目標嘅感覺非常美好,我明白呢個感受,我以前都有試過達到一啲以為遙不可及嘅目標,所以我相信你係呢個演唱會每一晚都好開心,我亦都為你感到高興。
    今日係我第二次睇張敬軒演唱會,對上一次就係陪你走去澳門睇然後要趕翻香港第二朝翻工,我仲話下次唔好搞我,太辛苦,但仲有機會嘅話我都好想你可以繼續逼我陪你去睇更多嘅演唱會。好多謝皇上一直以來對我細佬嘅照顧,由佢病緊,你好忙都成日抽時間黎睇佢,去醫院接佢去你studio玩,佢當時每次講起你都會好興奮;直到佢臨走嘅嗰刻你應承佢你會帶佢上紅館,我知道佢當時有聽到,雖然佢已經無氣力再回答你,但佢有一直點頭。
    好多謝你為佢做嘅所有嘢,你真係講得出做得到
    我從來無諗過有人可以咁無私為一個朋友去做咁多嘢,話你係天使嘅化身都完全無誇大,感恩,感謝hinsideout2018會係我一生最難忘嘅演唱會,沒有之一。」

    癌病歌迷Toby哥哥在facebook感謝軒仔。(fb截圖)
    (apple daily)

     

     

    SHARE