【除咗要計排卵日之外…】葉翠翠分享兩年抱兩秘訣!


    前港姐葉翠翠結婚後好快就成功造人,上年四月仔仔「小王子」就出世啦~無幾耐之後翠翠再次報喜,宣佈佗第二胎,成功兩年抱兩!而喺佢一邊安胎嘅同時,翠翠都會喺社交網同大家分享佗B、護膚、養生等等嘅心得。


    翠翠由佗B到生小王子、坐完月、再度懷孕都一樣Fit到漏,連醫生都大讚佢佗BB佗得好好!

    究竟翠翠「兩年抱兩」有咩秘訣!?佢大方分享幾個備孕小貼士:

    1. 每天食vitamin D同E,都是幫助卵子着床,Co Q10 (輔酶Q10)幫助卵子精子發育健康(男女都要食,3個月起計)。仲有仲有!唔好唔記得要補充埋鐵呀!
    2. 計算排卵日,最好是排卵日前2天親親,不是排卵日當天或之後,因為分泌有變化,精子不能走上子宮。
    3. 荷爾蒙是最微妙的一環,不受我們控制,可以先睇中醫調理好身體!

    翠翠強調:「身體好先可以更容易懷孕!由懷孕期間到BB出世其實都需要好多精力,所以媽媽身體上嘅調理特別重要!」講到調理身體,大家都知翠翠喺呢方面好有研究!佢一直都有教粉絲點燉雞汁、煲湯、整super drink等等。

    燉雞汁其實方法好簡單,但就非常花時間。畢竟唔係個個都有咁嘅時間,所以佢分享一種由佗小王子之前飲到而家嘅補品!翠翠提到自己可以兩年抱兩,其實呢樣補品嘅功勞好大,唔單止可以改善身體機能,仲幫助提高受孕機會。

    原來佢講緊嘅係滴雞精!翠翠分享:「因為滴雞精可以提供豐富嘅營養,比自己燉雞汁更平更方便。」每朝只需要三分鐘就可以翻熱嚟飲,慳返唔少時間,真係啱哂好忙又想調理身體備孕嘅女士們!最重要係滴雞精係零脂肪、零膽固醇、零雌激素,唔洗怕會變肥!


    小王子雖然提早咗出世,但一樣好足秤好健康!

    滴雞精成為媽媽界嘅大熱,喺香港暫時都有幾家牌子賣緊滴雞精。想知邊款滴雞精先啱自己?可以睇返營養成份同價錢嚟揀!如果計劃生完BB之後餵母乳嘅話,就記得要補充多啲蛋白質!翠翠就揀咗王朝滴雞精,高蛋白又原汁原味,價錢亦都係最抵。

    SHARE