【懷疑老公本身係送畀第個】吳若希:but 我依然…

    歌手吳若希(Jinny)今日26歲生日,佢喺Instagram上載咗張蛋糕相,原來尋晚老公Alex為佢慶祝,Jinny笑言慶祝25歲生日!

    而個蛋糕上寫住「My Lovely WiFa and Mother Happy Birthday」點解係「WiFa」?唔通係「WiFi」個friend?連吳若希都話唔知,仲「懷疑」老公係咪送畀第個,佢留言:「今晚安靜渡(度)過~ 第二年慶祝25歲生日~平淡是福💕就是不知道為什(甚)麼我老公叫我#wifa 要不然就是寫蛋糕牌的人手誤~要不然就是老公想送蛋糕給另外一個人~but 我依然很愛你😘」

    而Alex就冇講點解,但就上載老婆背影照,佢笑言同Jinny講生日快樂但佢冇完全冇理會,繼續練新歌,仲話覺得Jinny鍾意啲粉絲多過佢!Alex仲話「好彩一早送左(咗)她非常滿意的禮物」,咁唔知冇送會點呢?網民都留言祝Jinny生日快樂,仲叫佢哋「整多件」添呀!

    (on.cc東網)

    SHARE