【早前傳江嘉敏介入戀情】原來圈外女友曾於美國秘婚:由頭到尾佢都冇呃過我

    早前有報道指他成為了無綫進擊小花江嘉敏的「獵物」。去年憑《親親我好媽》而上位的江嘉敏(Kaman)與不少合作之男藝人傳出緋聞,繼早前與有老婆和囡囡的王浩信後,就連有個談婚論嫁女友在身邊的黃嘉樂亦不例外,二人早前合作無綫劇《果欄中的江湖大嫂》,因而熟絡,見她每日在個人社交網絡發布和嘉樂日對夜對的攬頭攬頸相片,令到嘉樂「正印」Samantha都要出招,同樣在ig放閃,「宣示主權」!

    據Samantha閨蜜向外稱,她原本對男友很有信心,二人拍拖於月初時剛好一周年,嘉樂又稱儲兩年錢便結婚,但兩年時間太多變化,見江嘉敏太進擊才做「跟得女友」,希望對方知難而退。

    讚女友大方

    黃嘉樂接受東網訪問時坦言覺得報道很好笑,他笑謂:「其實我同女朋友感情非常之好,而我IG其實都成日甫女朋友啲相,不過冇咁密啫!寫到佢咁好鬼慘,我女朋友不知幾大方。」嘉樂坦言他與女友感情相當公開,與江嘉敏亦是好拍檔。
    搵相澄清

    而Kaman今日於社交網站「還原」被指是二人攬頭攬頸的照片:「為咗出呢個post,我真心用咗15分鐘去搵番呢張相出嚟!但麻煩留意翻(番),人哋呢張相係3個人嘅,唔好cut剩兩個!」相片可見,除江嘉敏及黃嘉樂外,身旁還有馮盈盈。

    Kaman接受東網訪問時解釋,照片是上月與劇中一眾演員出席大結局飯局時拍攝,她說:「係舊相嚟,我同黃嘉樂見到報道都覺得好搞笑,佢對女朋友好好㗎。」對於有指黃嘉樂去到哪裏,女友Samantha都跟到實,Kaman指拍攝《果》劇時未有見過Samantha,又指未有感到尷尬及不開心:「都習慣咗,做好自己本份就得。」

    黃嘉樂現時於内地拍攝無綫劇集《白色強人》中,對於有指其圈外女友曾於美國秘密結婚。

    對此,嘉樂接受東網訪問時坦言:「由頭到尾佢都冇呃過我,每個人都有佢嘅過去,我都有我嘅過去,作為一個男人,唔應該介意咁多。依家我哋一齊開心就夠,沒可能咁大個人一次拖都未拍過,況且佢又唔係圈內人,都係因為我係藝人,佢先要承受呢啲,所以都唔會回應太多!兩個人嘅事,我哋知就足夠,我會繼續努力工作,令佢以後幸福快樂!」

    (on.cc東網)

    SHARE