【原來小糯米出世後一抹完身就…】劉愷威激動眼濕濕公開多謝4歲女兒

    藝人劉愷威與內地著名花旦楊冪嘅愛女「小糯米」依家差不多4歲,小糯米喺香港讀書香港大,不過老竇同媽咪就長年喺大陸做嘢,冇咩時間陪囡囡,不過佢哋感情依然非常深厚。

    劉愷威平時帶小糯米出入都好低調,落力保護囡囡。(資料圖片)

    最近劉愷威上一個大陸歌唱節目,仲公開一封「給小糯米的信」,一提到阿女仲內心激動眼濕濕想喊添!

     

    給小糯米的信。

    劉愷威喺節目上深情獻唱《給寶寶的信》,睇個歌名就知係唱畀個女聽,唱到尾留段,螢幕上仲公開一封給小糯米的信:「To米米 最初是希望帶着你了解這個世界,卻發現是你陪着我重新認識了這個世界,謝謝你。」真係Sweet到爆!

    好激動!

    劉愷威續表示自己經常在家唱歌畀小糯米聽,又多次向女兒致謝,雖然每次做嘢都不舍離家,但係為咗更好地照顧女兒都冇辦法,又感謝囡囡幫助父母成長成更好的生命,講講吓仲幾度欲落淚,場面感人又溫馨。提到當時喺產房睇住個女出世、剪臍帶,劉愷威自爆自己一定要囡囡個初吻,所以小糯米出世後一抹完身,佢就即刻錫錫阿女完心事。

    小糯米出世時,劉愷威即刻奪佢「初吻」,果然係前世情人。

    仲大晒阿女啲勞作,勁Sweet。

     

     

    (on.cc)

    SHARE