【20年來嚴重抑鬱想自殺無數次】賈曉晨決定以後…

    藝人賈曉晨(JJ)去年為老公樊少皇誕下囡囡「小飯兜」,早前佢喺囡囡半歲時首次曝光愛女嘅正面相,卻引來大批網友攻擊。

    呢日JJ喺微博發長文為囡囡發聲護航,兼自爆老公樊少皇多年來受盡輿論壓力,並為佢抱不平。

     

    其實樊少皇一直是非多多,佢喺2012年被踢爆有一名結婚十多年嘅太太陳少霞,並育有一對子女,但為咗JJ而被指拋妻棄女。當時樊少皇喺微博承認有仔女,但強調冇同仔女生母結婚,並同對方早於2011年分手,力洗JJ小三之名。

    (微博圖片)

    而戥老公不值嘅JJ亦承認老公當年處事唔成熟,並疑似暗指同陳少霞有關。

    (微博圖片)

     

    佢留言:「我承認我的先生剛成年時和大他很多的女友發生的事是很不好!很不成熟!並且處理的也很不好!但他用了二十年的青春、感情和那二十年所賺的一切來賠償了,為此和他老父親也斷絕了十幾年父子關係,二十年來他嚴重抑鬱,想要自殺無數次,況且具體是怎樣的事情你們並不知道!也並沒有你們想像的那樣!」之後,佢亦表示為咗屋企人,會繼續向網友反擊,仲話以後唔會再喺公閞場合放出囡囡嘅相。

     

     

    (微博 / on.cc)

    SHARE