【承認患有創傷後壓力症候群】卓林走投無路首次公開話爸爸係成龍

    吳綺莉女兒卓林與女友Andi加國尋爸,尋爸短片顯示為本月24日,該片更火速在網上瘋傳。原來Andi同日在網上平台上載一段1分49秒「求助」片段,片中見卓林和Andi面容憔悴,卓林在片中表示,自己是Jackie Chan(成龍)個女,又叫大家轉發片段,在走投無路下,這是卓林公開認老竇。

    卓林又在片中表示拍片是想關心她的人知道發生甚麼事,她又說,「我們的愛比你們想像更強壯,但我們也感到疲累。沒有人能幫到我們,包括我所認識的人、家人、朋友及政府機構」。

    卓林在網上平台又留言自爆患有創傷後壓力症候群(PTSD)。

    卓林指自己曾報警,去過一個慈善機構,也去過醫院和食物銀行,她更爆粗說:「我直頭唔明發生緊咩事。因為我哋已經搵過警察,去過醫院、食物銀行、LGBTQ庇護中心、全部都唔理我哋。」

    卓林更指有人將她與女友夾硬分開。講到佢跟Andi要分開,卓林又爆粗:「兩個相愛嘅人,依家被人拆散,佢哋想搞X我哋。只不過因為,我唔明,我愛她,我愛你。」

    卓林深情望Andi表示愛她,Andi即向卓林獻吻。

    吳綺莉表現激動,力斥Andi不是:「佢30幾歲,做過老師兼有社會經驗,去引導一個18歲、完全冇經驗嘅年輕人拍片,相信一個錯誤嘅價值觀。我覺得冇錢生活應該去搵工作,而唔係拍片話畀人知自己冇錢、自己爸爸係邊個!全球人類都係為工作而努力,唔係借人哋嘅名聲去搵錢,呢個唔係正確嘅價值觀,都唔合邏輯!」

    談到卓林的情緒病,吳綺莉繼說:「佢情緒上係有問題,舊年就應該睇醫生,尋求專業人士醫治,不過佢走咗冇睇醫生。講真唔通窮就要去打劫銀行?呢個唔係正確道理。做人就要自己努力,唔應該怪責父母,嗰個30幾歲嘅,推佢去拍片,畀人睇到佢真面目囉!香港幾多人攞最低工資都返工,冇工作就出嚟拍片鬧父母,咁一日咪好多呢啲片?佢(卓林)入世未深,世上冇十全十美嘅父母,自強最緊要。(呢幾日有冇同卓林聯絡?)呢啲我唔想講喇。」

    (on.cc東網)

    SHARE