【傳鄭嘉穎黑面走】 唐詩詠同馬明:其實嘉穎嗰日…

    郭晉安、唐詩詠、李佳芯、馬國明、何廣沛同張曦雯等人出席新劇《白色強人》開機拜神儀式,安仔今次演腦科醫生,覺得今次拍攝最難係表演要讓觀眾感受到有情緒,不過醫生係要好理性,要揣摩角色,郭晉安同張曦雯喺劇中有激情戲,安仔搞笑「澄清」被cut晒。

    講到之前《妙手仁心》系列同《On Call 36小時》等醫療劇,口碑都唔錯,擔唔擔心呢套會被比下去?安仔笑言:「不擔心,肯定會比之前好的。」安仔又指目前同電視台合約結束,但係如果有好劇本一定會再返嚟合作。至於唐詩詠自爆為呢套劇集已經準備十年:「因為我好喜歡睇醫療劇,對醫生有一個情意結。」

    唐詩詠笑一笑:「準備十年,終於可以同馬明拍醫療劇。」而馬明就話呢次劇同之前嗰啲係有好多分別,呢套劇《白色強人》會偏向講香港醫療架構嘅現有問題。

    此外,唐詩詠同馬明日前參加出席「鐵馬兄弟」林子善嘅婚禮,有傳當晚鄭嘉穎飲多咗同人嘈,仲黑面離開,唐詩詠同馬明則為嘉穎澄清:「其實嘉穎那天真的很開心,你們誤會了,他只是越開心越板着臉。」。

    (蘋果日報)

    SHARE