【唔知點面對呢個自己】無綫上位小生疑患暴食症

    喺2011年參加香港先生選舉入行,多年來佢喺TVB默默工作,直至去年憑惡搞洗腦歌《PPAP》在網絡爆紅,成為新一代扮嘢王,之後仲有機會在big big channel播映的網絡劇《降魔的番外篇》中一嚐做男主角嘅滋味,之不過工作同精神壓力大,令佢用食來發洩更懷疑上患暴食症,拍《果欄中的江湖大嫂》時,體重已超過二百磅,幸而佢最後決心減肥,冇畀自己暴肥下去⋯

    黃建東(Derek)在美國紐約州立大學佛東尼亞分校完成戲劇系學位,並以高級榮譽畢業,在當地電台工作了兩年,便返港加入話劇團,3年後,演戲興趣有增無減,遂以參選港男作為加入電視圈的踏腳石,喺2011年參加香港先生,雖然佢未入三甲,但就贏得「最具演藝潛能大獎」,當晚港男於鐵管上擺出唔同pose,當時的阿東滿身健碩肌肉,大晒麒麟臂在鐵管上做出高難度動作!

    黃建東
    黃建東喺2011年參加香港先生選舉入行!
    黃建東

    黃建東和楊潮凱於TVB big big channel網劇《降魔的番外篇-首部曲》中首次擔正,其中有一幕二人穿上肉色「尿片褲」扮全裸戲份,拍攝前三個月兩人聲言要操弗, 點知阿東竟然有成180磅,肥咗成個碼,連監製都忍唔住講咗四次「黃建東真係好肥」,劇照中佢同楊潮凱一拍埋就顯得更加身形龐大。

    黃建東
    黃建東在big big channel網劇《降魔的番外篇-首部曲》飾演懶叻科學家,佢拍呢場戲拍埋楊潮凱側邊,真係龐然大物!
    黃建東

    雖然被人嘲肥,但阿東似乎體重不跌反升,而佢喺熱播無綫劇《果欄中的江湖大嫂》中,演果欄搬運工人的阿東,體重超過二百磅,相比參加港男時,足足重了五十多磅,阿東話最初都會搵件衫遮掩肥肉,但始終做搬運工人冇理由著太多衫,所以後來索性把衣服脫掉。

    黃建東

    疑患上暴食症

    原來阿東因為精神壓力大,而控制唔到自己吃過不停,他更懷疑自己患上暴食症。近日《果欄中的江湖大嫂》播出,阿東在IG留言話唔想見到劇集中嘅自己:「其實…每次當#果欄中的江湖大嫂#播放時,我都好想轉台或者遮住個電視…..當我見到自己唔着衫嘅時候。平時拍劇我都會post下劇照宣傳下(吓),但係有冇發現我好少post果欄啲相?因為,我自己都唔知點面對呢個自己,我都頂自己唔順。」他坦言個個朋友見到他在劇集中的造型都表示嚇親,他對此感到不好意思,更直言自己也嚇親,最後他反問:「究竟我呢個惡夢幾時可以過去??」

    黃建東

    長此下去唔係辦法,阿東決定的起心肝減肥,近日佢頻頻約好友楊明跑步同做Gym!阿東,加油啊!

    黃建東
    (sina)
    SHARE