【突然發現腦瘤】前無綫藝人:嚟到今日,日子已不多…

    生日好多時會祝福壽星年年有今日,歲歲有今朝,對於噚日40歲牛一嘅前無綫藝人、有線前主播劉家聰,今年生日意義重大,因為佢今年初發現有腦瘤,聽從醫生吩咐要立即安排入院做手術。

    劉家聰 tvb的圖片搜尋結果

    相關圖片

    曾爲兒童節目擔綱,主持《放學ICU》和《至Net小人類》,又曾拍攝《法證先鋒II》、《創世紀》等劇集。

    劉家聰一直活躍社交圈,樂於跟友人分享生活點滴,但1月18日忽然喺Instagram留言:「嚟到今日,日子已不多,我信我,正能量會戰勝一切。多謝我兄長Kelvin安排,好彩沿途有你。」

    (劉家聰IG圖片)

    佢冇交代發生咩事,過咗幾日Ig貼出剃頭相,劉家聰仲係笑住面對鏡頭,1月22日,已剃頭戴帽嘅佢又發文:「好…六點正需要起床啦!!萬事準備充足(其實已準備兩個星期)不論個人情緒及爆棚意志(因為我好幸福,有家人、兄長、朋友、老防兄弟、工友及中學同學等等),萬事俱備,整裝待發,上場打漂亮一仗,Fighting。」原來劉家聰腦有一個6厘米大嘅瘤,壓住左手左腳嘅神經線,必須要立即進行開腦手術,1月22日佢就一早入院,做咗長達7小時開腦手術,佢由手術室推出來,仲要留喺ICU觀察,農曆新年已出院返家跟妻女團聚,經過一個多月休息,佢身體康復進度理想。劉家聰近日再重返社交圈。

    劉家聰腦有一個6cm瘤,1月22日佢就一早入院做七個鐘頭手術(劉家聰IG圖片)
    「入到手術室,原來枱機器真係咁大,醫生同我講手術大約10個小時先完成,結果7小時搞掂,好順利。」手術前,劉家聰好清楚呢個開腦手術係高風險,「醫生話如果去到要10個鐘,開完腦,冚番頭骨就『乜嘢』㗎啦,醫生同我講會盡力,但成唔成功靠個天,好彩喺7小時提早完成,成個手術我失去600cc血,醫生係咗要同我輸血,結果都唔使,我由手術室推去ICU,我好快醒番。」
    問到劉家聰會點形容呢次死過翻生嘅開腦大手術?佢話:「我『重生』,人好渺少(小),身體少少病都會影響好大,今日我可以好番,係個天畀我『重生』,令我可以重新認識自己,即使幾熱愛工作,工作都要放輕鬆,有時追新聞真係好忙。」劉家聰勸喻大家要愛惜身體,佢o依家仍然每周要覆診,暫時要吃半年藥,佢身體狀況一天比一天好,佢都開始重新投入社交生活。
    (劉家聰IG圖片)
    佢慶幸做幕後太太一直用說話支持,囡囡也為爹哋打氣,有報道指佢患病時太太還擔起頭家,劉家聰話:「真係好感激太太同家人精神支持,病人係好需要說話安慰,至於經濟上,一家人無分你我,我一直都有好好理財觀念,健康比金錢重要。」
    (Apple Daily)

     

    SHARE