【又少一個猛將?】飯聚後:告別TVB的好日子

    最近大台好多知名演員相繼離巢,今次係…

    資深監製潘嘉德加入無綫逾四十年,監製劇集三十多部,當中不乏家傳戶曉,《衝上雲霄》、《On Call 36小時》系列、《刑事偵緝檔案》系列等都是高收視好碑佳的作品,而近期的《三個女人一個因 》劇集再掀話題,他的作品就是收視的保證。畢業於無綫第4期藝員訓練班的潘嘉德,是無綫一手一腳訓練出來的悍將,同期的同學包括杜琪峯、黃杏秀、李國麟、劉仕裕、談泉慶和賴水清等,個個都係影視圈猛人。

    潘嘉德為新劇《好日子》飯局。

    估唔到呢位金牌監製以「告別TVB的『好日子』」在社交網留言,並上載多張同台前幕後嘅同事飯聚合照,當中有陳煒、黃智賢、簡淑兒及黃淑儀等,有網友留言問:「真的?定我會錯意?」潘嘉德回答:「Yes!」無獨有偶,潘嘉德就為無綫監製新劇《好日子》,咁究竟係真係唔做定係告別《好》劇呢?

    潘嘉德在社交網留言,即時惹來圈中人回響。

     

    事後,潘嘉德接受傳媒訪問,談及係咪要離開無綫?他說:「唔係唔係……我仲喺無綫,我未退休,我只係幕後人,要低調,唔好寫,唔好寫。」

    據知,潘嘉德同無綫合約中,最後一套劇集就係《好日子》。

     

     

    (ig / on.cc)

    SHARE