【擺咁大烏龍】餐廳侍應認錯妹妹做自己 網友突破盲腸:似XXX多啲!

    到底一對姊妹或者兄弟要幾似樣先會被人認錯呢?好似剛宣布懷有第二胎的孫燕姿,今日下午在微博上載一張與妹妹的照片,仲留言話,「跟妹妹去吃午餐。服務員問說:『哪一個是孫燕姿?』妹妹剛好走到一旁講電話,我指她。」燕姿的搞笑留言在短短20分鐘,已經有4萬人like。但最抵死嘅一定係有網友突破盲點,話妹妹唔似家姊,而係似林宥嘉多啲,呢個比喻更加震撼!

    燕姿今日在微博上表示,她引導餐廳侍應認錯妹妹就係自己。

    大家覺得似燕姿定林宥嘉?

    孫燕姿一家有三姊妹,妹妹就叫孫燕美,今年33歲於新加坡國立大學醫學碩士畢業,現任職外科醫生。其實燕姿一家在讀書方面都好勁,爸爸是南洋理工大學電機系的教授,大家姊孫燕嘉曾經是新加坡投資銀行的副總裁。相比之下,燕姿在南洋理工大學行銷學系畢業,網友笑言她是全家最低學歷的人。但孫燕姿在樂壇方面係人都知係天后,我認為網友根本唔應該咁樣講燕姿。

    燕姿同媽咪最似樣!

    據知,妹妹同家姊因為太過似樣,就連周杰倫、鄭秀文都曾將妹妹誤認為孫燕姿。其實我覺得燕姿同媽咪最似樣,唔講以為佢玩緊手機上嘅變老apps,因為她們簡直是倒模一樣!

    (HK01)

    SHARE