【 狗年發新年財】姚子羚多謝好姊妹:佢輸到剩番返屋企嘅車錢!⋯

    Elaine今日孖住好姊妹胡蓓蔚同黃智雯出席賀年活動。(陳順禎攝)

    姚子羚 (Elaine) 今日出席賀年活動時,透露今個農曆年發了新年財,仲抵死地表示要多謝好姊妹胡定欣。Elaine說:「有一日打牌係輸幾百蚊嘅,之後初七嗰日去胡諾言屋企玩啤牌,贏咗千幾蚊,要多謝定欣囉。佢原本拍緊劇,休息時間都趕過嚟。(定欣輸好多?) 佢輸到剩返啲錢夠佢搭車走囉,哈哈。不過定欣輸錢都開心嘅,成班都係好朋友,難得新年可以聚埋一齊玩下。」Elaine又話見到一pair pair夫妻賭錢時的搞笑場面。

    Elaine話要多謝胡定欣。

    講到錢,近日Bill Gate於Ellen DeGeneres主持的節目的訪問中,表示自己用錢好保守,至今使錢買嘢最瘋狂的一次是買了一架私人飛機,其次就是一部二手的保時捷跑車,此話一出即引起觀眾同網民的熱烈討論。問到Elaine使錢算唔算保守,她說:「我使錢唔算保守喎,但又唔會揮霍嘅,覺得自己唔係好識理財。最瘋狂嘅一次,其實又可以話瘋狂嘅,都係買鞋啦,買咗對港幣$6000蚊嘅鞋,畀完錢嗰下都好肉痛。」Elaine咁努力工作買對幾千蚊的鞋當獎勵自己都不為過吖。

    (HK01)

     

    SHARE