【拍拖兩年】沈卓盈甜笑講:我已經Ready咗10年

    藝人沈卓盈到馬鞍山出席無綫明珠台「BE MY VALENTINE 情濃二月」活動,問到與拍拖兩年的男友如何慶祝情人節?她笑言未有計劃,但大讚男友廚藝不錯,試過對方的煮的龍蝦湯和意粉,希望對方在情人節這重要節日能夠再為她下廚:「等佢plan,睇佢畀啲乜嘢節目我先。上年因為工作冇慶祝情人節,不過我最想佢親自下廚、煮餐情人節晚餐畀我食。佢對上一次廚下廚已經係好耐之前,係啱啱識嘅時候,追到我之後就出去食比較多,不過有時佢都會煮湯丸畀我食。」

    問到想不想於食物中收到戒指?她即說:「唔好!我驚啃親,我覺得要喺口吐番出嚟好肉酸,開開心心食餐飯就算。(接唔接受到驚喜?)正常就OK。」

    問到有否向男友暗示想結婚?沈卓盈冧住笑言:「應該問佢,我準備咗結婚好耐,22歲就已經Ready,因爲我三個家姐都係24歲結婚生BB。我已經Ready咗10年,緣分到、時間啱就會去做。」然後她又謂與男友已經有共識。

    此外,沈卓盈於活動上被司儀問她會否接受異地戀,她說:「我好難去認佢哋個樣!法國係好浪漫嘅地方,嗰度啲人應該會被薰陶,同埋啲法國菜好好食。」

    (on.cc東網)

    SHARE