【最佳女朋友】被人嫌太乖唐詩詠:佢叫我曳啲!

    藝人方力申及唐詩詠到將軍澳電視城宣傳英皇電影《我的情敵女婿》,詩詠表示難得影帝任達華再臨電視城,會帶他一嘗canteen的燒味,問拍攝時有否請教任達華?她說:「佢叫我曳啲,要多啲自己諗法,又話當年演員捱得好辛苦,依家舒服啲。

    原來係叫佢自己諗多啲新嘢。

    而小方即指詩詠榮升咗視后有資格可以曳呀!

    (佢叫你點曳法?)自己諗多啲新嘢,唔使成日跟足劇本。」小方即指詩詠已榮升視后,有資格「曳」,詩詠說:「未得,我哋唔會成日改嘢,不過都係睇對手,之前同王浩信有加啲動態嘅嘢,但唔係改對白。」小方又指曾遇過某男女主角自己帶編劇到場,即場收改劇本:「我就唔會啦,做好自己本分。」

    方力申、唐詩詠(中)到電視城宣傳新片。

    唐詩詠(中)表示任達華難得去電視城,要帶佢一嘗canteen燒味。

    小方又爆料指之前遇到過有男女主角自己帶編劇到場,即場收改劇本 。

    唐詩詠

    方力申、唐詩詠

    大合照

    小方表示今次戲中角色得意,跟王菀之是名演員,生活中亦不停演戲,引發很多笑料,戲中他要扮土豪及殭屍。至於詩詠則演任達華助手,跟姜皓文演一對,一日內拍完拍拖至分手戲分:「今次角色正經啲,其實我都想搞吓笑,見佢哋玩得好開心。」

    (東方日報)

     

    SHARE