【幾不滿都要⋯】李思捷死忍林敏驄:有時我都頂住度氣!

    李思捷最近再嘗導演滋味,執導家庭喜劇《一家大晒》,搵嚟狄龍、元秋、蘇玉華等人參與。他日前接受專訪時,已謂想拍家庭電影好耐:「細個已經睇家庭電影大,《八星報喜》、《富貴逼人》系列、《家有喜事》,細個年年都好期待一家大細去睇家庭喜劇,2000年後少咗呢類電影,有機會做導演,我好想帶番呢種情懷出嚟。」

    《一》片背後有唔少嘢想表達,思捷指:「一家人冇手機喺身,去享受一套電影,一家人食飯係好溫暖,近年缺乏咗。科技係為世界做好多嘢,但小朋友是否對住電話WhatsApp就算?80年代冇手機年代,一家人攬住好溫暖嘅感覺。」李思捷話,今次做導演困難不大,而且佢好鍾意做功課,每樣嘢都有晒準備:「如果去到先決定就玩完,所以一早請晒所有演員圍讀咗兩次,大家有好親切感,又演到我想要嘅角色。最大問題係冬天拍,五點半就天黑,每日得幾個鐘,時間緊迫。」

    要感動演員參演亦要下一番功夫,蘇玉華最初婉拒演出,她稱:「我初時叫佢搵第二個演,佢之前已做好準備,好想我快啲應承演,但我唔得。我要好清楚了解角色、有啲咩人參與,究竟我可唔可以做?我會唔會做得好?我會唔會幫你完成你想做嘅嘢係我最關注。拍電影機會我唔關注,原來擺我落去有好處,可以用我能力貢獻,令件事靚,係我最關心嘅事,經過深思熟慮,我應承咗思捷,感激佢帶我去電影世界。」

    思捷話阿蘇演嘅家庭主婦角色好有層次感,女人唔單止為個家,自己內心世界想爆發俾老公睇到,佢讚阿蘇:「我諗唔到有邊個做得好過蘇玉華小姐,我嘅偶像係梅麗史翠普(Meryl Streep),佢就係我後生版嘅梅麗史翠普,做乜都得嘅呢個人。」

    呢次演出仲有狂人林敏驄,思捷指阿驄係朋友,亦係一個失控嘅人,思捷話:「有咩麻煩嘢,身為朋友我慣咗,喺現場我忍佢嘅,佢本身都係咁嘅人,所以我要接受佢。但係拍攝時間有限,有時我都會頂住度氣,為咗件事拍靚佢。基本上三分一笑位都喺林敏驄度,背後拍攝有幾唔開心、幾辛酸幾不滿我都要包容,因為佢係我朋友。我成日提佢,呢齣係家庭戲,啲音唔好咁歪,出唔到街,有時一班人食飯講就好笑,去到家庭戲就㩒佢。」

    (蘋果日報)

    SHARE