【喜出望外】惡死大小姐林淑敏被睇好爭女配 網民:唔好炒我!

    喺無綫捱足17年嘅林淑敏(Mandy),今年佢憑處境劇《愛‧回家之開心速遞》裡面嘅變態惡死「大小姐」龍力蓮,喺大台頒獎禮獲提名今年嘅女配角

    林淑敏演到「大小姐」龍力蓮又惡又黑人憎,好評如潮。(電視圖片)

    雖然今次佢嘅對手都好強勁,好似啱啱喺「TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017」,憑《同盟》拎咗女配角獎嘅姚子羚,仲有譚凱琪、姚瑩瑩同陳庭欣等等,不過依然冇影響網民對大小姐嘅支持。

    好似日前Mandy喺fb貼圖兼留言,佢話一班同事喺投票嘅表格上寫住話:「票已投了全公司公認至恐佈龍家大小姐…勿炒我#大台六樓職員緊急呼籲」搞到佢鬼死咁開心,仲話自己已經覺得好滿足,好多謝每一個鍾意大小姐嘅人

    之前同「送先生」許家傑一齊拍手勢舞。(Ig截圖)

    噚日姚子羚出席活動,亦都話明睇好大小姐

    姚子羚噚日出席活動,都話要投降。 (資料圖片)

    佢喺《同盟》打到咁都要投降?(電視圖片)朱千雪唔係拍過好多戲,但就憑《踩過界》提名。(電視圖片)

    姚塋塋《全職沒女》(電視圖片)

    不過Mandy日前接受傳媒訪問,講到心情係咪好緊張,佢就話:「冇呀,我都係平常心,再加上呢幾日都要開工,所以都冇乜時間去諗,但係如果你問我,我覺得自己唔會攞,因為其他對手都好好,o依家對我嚟講好滿足,當初去拍處境劇,都係希望磨練吓啲戲,好想有一個穩定嘅工作時間,o依家得到嘅嘢,遠超過當日我祈禱希望得到嘅嘢,所以每樣嘢好足夠,對我嚟講係多咗。」

    林淑敏話所有都係teamwork, 有班好同事可以放鬆做。(微博圖片)

    Mandy仲話:「其實所有嘢都係teamwork,好似家傑、KC(歐瑞偉)同Terry(李偉健)真係好好,有好嘅對手可以令自己放鬆去做!」

    (蘋果日報)

    SHARE