【不斷錯失的女人】有片睇~唐詩詠眼淚話有就有!

    無綫《萬千星輝頒獎典禮》將於本月21日舉行,一班藝人都為爭獎而頻頻出招作最後發力,其中憑《降魔的》角色成「最佳男配角」大熱門的何遠東就搵埋憑《不懂撒嬌的女人》角色爭視后的唐詩詠Crossover,拍出一段名為《不懂降魔的女人》的拉票片段。


    片中「龍貓」上身的何遠東化身為「Cherry」唐詩詠的士司機,期間何遠東話唐詩詠因未拎過視后所以是「不斷錯失的女人」,搞到唐詩詠勁激氣咁谷出眼淚玩演技爆發,重演《不懂撒嬌的女人》中怒數宣萱的一幕:「嗰罌粥係你倒瀉㗎,阿媽搵藤條打我,打到我成隻腳都流晒血,你一句說話都冇幫我講過呀!」嚇到何遠東個心離一離,話自己一定會投對方一票。

    之後,原本於《降》劇被砸死的何遠東,今次在片中就改寫角色的命運,未卜先知已經有高空擲物,立即叫唐詩詠一齊離開車廂。落車後,兩人都一齊商討台慶頒發禮當晚着咩戰衣好,何遠東就話會着招牌白色底衫,當唐詩詠開始諗着咩時便說:「限奶令喎!」非常搞笑!

    《不懂降魔的女人》- 何遠東 X 唐詩詠

    【 不懂降魔的女人 🚗 何遠東 X 唐詩詠 】臨近終點線,《降魔的》開行 Turbo 最後發力,一班演員除咗拍咗段《降魔的之十字路口》為21號晚台慶頒獎禮集氣拉票之外。「最佳男配角」大熱門「龍貓」何遠東原來仲搵埋對家《不懂撒嬌的女人》嘅唐詩詠嚟做最後彩蛋,詩詠上咗東東架降魔的,Crossover 咗一段《不懂降魔的女人》,為呢位識咗多年嘅好朋友終極拉票!⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯👉🏻 想緊貼更多其他娛樂資訊,快啲 like 我哋嘅 page 喇!#樂天派 #LokTinWorkshop #宣傳策劃公司 #唐詩詠 #何遠東 #不懂撒嬌的女人 #降魔的 #不懂降魔的女人 何遠東 何遠東 Anthony Ho(肥東) 唐詩詠 Natalie tong Natalie Tong 唐詩詠資訊站 TVB

    樂天派工作室 Lok Tin Workshop 发布于 2018年1月17日

     

    (on.cc東網)

    SHARE