【發嫂生日】 發哥情侶裝冧爆老婆送花 讚真人版神奇女俠!

    「發嫂」陳薈蓮前日58歲生日,發哥周潤發約咗一班好友喺尖沙嘴為發嫂食飯慶祝,兩人着黑色情侶裝出席襯到絕,留長咗頭髮嘅發哥精神飽滿,更開腔為老婆唱生日快樂歌:「Happy Brithday to周太」,笑容甜到漏嘅發嫂挨實老公,幸福滿瀉!

    兩人情侶裝現身

    能夠做發哥背後女人,咁多年打點一切無所不能,發嫂似足「神奇女俠」冇得頂,所以發嫂收到「神奇女俠」造型蛋糕,興致勃勃咁研究,發哥亦忍唔住讚呢個寓意老婆係「神奇女俠」嘅蛋糕:「好靚呀,靚到不得了!」

    呢個蛋糕好有意思,寓意發嫂係「神奇女俠」

    發哥不停叫老婆:「許願啦!」當發嫂閉目許下生日願望後,發哥捉實老婆隻手齊齊切蛋糕:「生日一刀,心想事成!」友人不停叫發哥錫錫發嫂,發哥霸氣答:「得啦得啦!」

    捉住發嫂隻手切蛋糕,發哥話咁樣可以心想事成。

    全程笑唔停嘅發嫂對住鏡頭飛吻。跟住發哥送上一紥鮮花,友人又叫揸花影相。度過開心一晚嘅發嫂表示嫁咗發哥之後,每年生日都係同老公一齊過,生命中有幸認識到老公,發嫂接受《蘋果》訪問表示:「我生日都係接近年尾,每年都係一樣希望,就係我所識嘅朋友,包括我家人同自己,都有好好嘅身體,先可以追求我哋嘅理想;至於我嘅生日願望呢,就係將來有機會,我希望可以再讀書,呢個moment我有三樣嘢想學,就係business、體育同教育,體育係我未讀過嘅嘢,自己亦好希望教小朋友讀書,到時睇我嘅時間可以讀邊個課程,咁多年就係諗咗呢三方面。」

    (蘋果日報)

    SHARE