【運動維繫父女情】 果然阿女係爸爸嘅前世情人!

    藝人姜麗文(Lesley)自小熱愛運動,近年更愛上健身,大騷纖腰的她於健身室做出多組高難度動作,她指運動能令她感受到平靜的感覺:「我個腦係好嘈嘅,就算睇緊戲都會諗緊嘢,我發覺做緊運動嘅時候先會覺得好靜,我覺得好舒服好好玩。」

    Lesley表示自小已喜歡運動,而且小學時期已擁有馬甲線,她說:「我係天生不嬲有少少線,有肥肉就會cover咗佢,大個開始減肥冇咁水腫,食清啲,戒飲汽水同煎炸嘢,跟住啲線就開始出番嚟!」

    不過得天獨厚的Lesley卻自爆試過「肥胖」的滋味:「我有肥過, 中學同大學嘅時候,所以我先有依家個Pat Pat,我5呎3吋高,依家105磅,以前有113磅,係baby fat。」 

    Lesley又認為做藝人壓力很大,是運動拯救了她:「我今年31歲,試過有好多壓力,容易唔開心,會覺得好攰唔想出街,呢啲嘢一次過嚟晒,壓力太大嘅時候成日都喊,情緒好唔balance,可能笑緊,但5秒後就會喊,做運動最大嘅變化係開心咗 。」秦沛  做運動的圖片搜尋結果
    秦沛 姜麗文 做運動的圖片搜尋結果
    最令Lesley開心的是爸爸秦沛亦受到她的影響:「我72歲嘅爸爸似27歲,好鍾意做運動,爸爸之前message我,話我影響到到佢,佢每朝早喺內地拍完嘢就會send番條做緊運動嘅片畀我睇,好開心爸爸做番運動。」她又指運動成為了兩父女的共同話題,有助維繫父女情。

    (東方日報)

    SHARE