【返屋企見到冬至開心晒】陳敏之媽媽:你實畀老爺奶奶鬧

    藝人陳敏之、陳華鑫與林秀怡到葵興為劇集《性在有情》宣傳,三女以聖誕Look在波波池大玩遊戲。敏之笑言見波波池即諗起日前囝囝雷子樂的生日會:「當日都有波波池,成班小朋友、大人都有落去玩,好童真。子樂食完奶就瞓咗陣,好快又起身同大家玩。做咗媽咪後好多家庭聚會,真係攰過拍劇!(周家蔚都有嚟?)係呀,佢帶咗兩個仔嚟,胡杏兒都有嚟但冇帶BB。(家蔚心情OK?)佢好開心喎,冇嘢。」敏之又表示聖誕節會帶子樂去睇燈飾,感受香港人的聖誕節。

    講到昨日《溏心風暴3》中播出敏之與唐文龍的激情床戲,敏之笑說:「尋晚老公冇睇,我同媽咪睇嘅,反而仲尷尬,用棉被去包住自己,點知媽咪睇完講咗句你實畀老爺奶奶罵!咁佢哋好開通,唔會罵我嘅。(怕唔怕老公重溫?)唔知,佢未必,但我想佢避一避啦,始終係老公!我又唔會迫佢睇。」

    講到敏之在兩套劇分別床戰張兆輝與唐文龍,她笑言冇法比較兩位對手:「好唔同,《性在有情》係搞笑,《溏心》係Heavy啲!都有朋友反應鍾意睇《溏心》,話近年少有呢啲刺激感情線,咁我自己都鍾意。(唔受限奶令影響?)因為係需要呢啲情節、都有分手同鬧交,唔係衣着上嘅性感,今次係最大膽一次、亦係最痛心嘅一次演出,當時剛剛生完係開心媽媽,都怕因為角色被拖入低潮,因為角色都多內心戲同好爆發,但返到屋企見到BB開心晒,BB幫咗我好多!(子樂認得電視機裏面嘅媽咪?)認得,好多時見到海報都會嗌mama,佢知媽媽係演戲嘅,大個啲就可能會打文龍,話佢蝦媽咪!自己都好期待,覺得咁樣好sweet!(有同老公預告性感?)冇講太多,因為會影響工作,自己都會多顧忌,加上佢都叫我畀心機,會同我事後檢討多。」

    (on.cc東網)

    SHARE