【入大台廿年、拍過超過50套劇】正式離巢:係自己想要嗰種自由

    入行30年,喺97年回歸無綫嘅黃德斌,上個月正式離開呢個合作咗20年嘅地方,出去闖一番事業。不過呢個消息似乎一啲都唔意外,其實早喺十月中,已經有網民留言話德斌將會離巢,無綫又少咗一個好戲之人,甚至話少咗個猛將!

    日前德斌喺尖沙嘴接受《蘋果》訪問,講到網民話嘅留言,德斌就話:「我唔會咁諗,佢哋有大把人材,少咗一個公司又唔會話有乜嘢大影響,可能係一啲睇慣咗嘅觀眾,不過真係好多謝佢哋,對我嚟講係一種鼓勵,我又唔係唔會拍,可能將來有機會再合作。」

    但係話晒喺一間公司做咗20年,要離開唔係一件容易嘅事,佢都話:「係㗎,嗰陣點都有啲掙扎,但係又係嗰句,老土啲,天下無不散之筵席,再加上o依家嘅環境已經唔同咗,我相信有多咗合作機會,唔會話走咗就係走咗。」唔知回復自由身,吸咗嗰啖自由嘅空氣嘅感覺又係點呢?德斌話:「好舒服,係positive,其實係自己想要嗰種自由,嗰啖空氣係想咗好耐,o依家有好多嘢傾緊,有啲係意想不到。」

    唔知有冇覺得遲咗?德斌就話:「冇話遲或者早,呢啲嘢自己隨心喇,想出去咪出去。o依家覺得係時候做多啲唔同嘅嘢,試多啲唔同嘅路,同多啲唔同嘅人合作。」佢仲話:「其實做咗咁多年,有啲乜嘢角色係未做過?拍過電影,又做過舞台劇,喺呢幾年我都喺出面做嘢多,公司嘅工作反而唔多,出面嘅世界真係好大,電視城係一個小世界,我咪趁住呢個機會,出去開吓眼界。」

    德斌仲話嚟緊會喺上海做舞台劇,明年可能有機會去澳洲、加拿大演出,o依家仲喺度傾緊。近年韓劇攻佔咗中、港兩地市場,小鮮肉固然吸引,但係大叔亦都有一定嘅叫座力,唔知呢方面又有冇加強德斌嘅信心?佢就話:「唔關事,不嬲都係咁,有份量嗰啲演員,其實好多都好有資歷,你睇吓嗰啲經典台,做得嘅人唔係個個都係年青貌美,既然我都仲做得,點解唔出去試吓?」

    出得嚟行,風險一定會有,德斌笑笑口話:「對我嚟講,入呢行已經係好冒險,自己又照吓鏡,點解你又會喺度嘅?唔爭在試多次。做人一定要有冒險精神,我以前都過做過好多冒險嘢,好似去沙漠跑步,又走去喜馬拉亞山,連唔識唱歌都走去唱,如果你唔去做,又點會知道自己得唔得?點解唔出去試吓?有時做人諗嘢又唔使咁複雜,可能去返後生嘅想法,唔好諗咁多,想做就去做,反正將來係未知之數,諗咁多都冇用,做唔到又唔使死,香港地只要你肯做就得。」

    總結喺無線呢20年嘅生活,德斌話:「多謝晒,始終佢係幫咗我好多,嗰陣由路人甲乙開始,再做到o依家,好想講多謝一啲俾過工作我嘅人,係佢哋俾咗好多磨練,咁先可以今日嘅黃德斌。」

    (蘋果日報)

    SHARE