【每年都親手整生日蛋糕俾囡囡】就快聖誕 華仔準備同個女…

    劉德華今日喺中環置地廣場為願望成真基金聖誕慈善義賣活動「分享願望的喜樂2017」擔活動大使及主禮嘉賓,華仔喺台上同大家分享童年願望,曾經患病嘅願望童焜皓送上自畫圖畫,而另一個願望童嘉鎂就送咗手製曲奇,仲親手餵華仔食,司儀問到華仔會唔會想開餅店,佢話:「我真係諗過,會平啲租鋪俾我。」

     

    華仔再一次表示聖誕願望係出年開個唱,聖誕節就唔會扮聖誕老人,但是會同囡囡一齊喺屋企佈置。被問到係唔係諗過開甜品鋪,佢話:「真係有諗過,我依家食齋,甜品我都ok,不過唔可以太甜,蝴蝶酥、曲奇餅都幾鍾意食。」

    華仔表示最拿手係整蛋糕,佢話:「識整好多年,好多人食過,《九一神鵰》已經開始整,自己個女每年生日蛋糕都係我整,無論邊個人送幾靚,我都會整,雖然都係整海綿蛋糕,但係每年都有啲唔同,個女食唔哂,啲賓客都會食哂,都幾受歡迎。」

    華仔近年開始食齋,問佢會唔會想寫食譜,佢話:「有鑽研下齋菜,整食譜,教人就未必得,可以諗下12道齋菜或者12道『嘩』品,係口字邊個華。」

    (蘋果日報)

    SHARE