【以為有咗第三胎】社交網宣布重要決定:我必須結紮

    台灣藝人宥勝同太太育有一子一女,而佢囝囝亦只有五個月大,今日宥勝就喺社交網宣布一個重要決定,就係做結紮手術!

    佢上載一張着住病人衫嘅相兼寫下千字文講述結紮過程,佢首先講番點解有呢個決定:「其實我們本來沒特別討論這件事,頂多是開開玩笑順口提過,但有一次,當蕾媽懷疑『有第三胎』時,她的表情讓我非常震撼:憂慮多於開心、猶豫大過堅定……所以我就決定,我必須結紮。」

    宥勝仲話當佢去到醫院嘅時候,一位非常照顧佢嘅醫院大姐好激動咁對佢講:「我不准你結!你還太年輕了!你知道嗎?我看過太多案例了!他們後來都會後悔,因為男生難恢復啊!雖然我身為女生,是該幫女生說話,但……你要不要考慮讓你太太去做?」不過宥勝最後都係決定做呢個手術,仲話:「我在想,我們的兩胎都自然生產,那些過程,那些恢復,我都非常清楚,而蕾媽也從一名青春年華的女孩,到現在有時會浴後看着鏡子不發一語,或是拉着肚子的那團皺皮無奈苦笑…我不想再讓她這麼辛苦,也不想再讓她做任何手術了!所以我自己來,絕對是值得的!」宥勝又好搞笑咁話自己兩腿開開,剛剃完毛嘅時候,有護士話好開心見到佢,又搵佢影合照,仲話一小時內有好多人睇過佢私人部位。

    最後佢仲講到手術之後太太對佢嘅改變:「做完手術後,蕾媽看我的眼神都變了呢!她簡直把我當成民族英雄還是世紀神人,所以我很清楚,這件事她永遠不會忘…這是一項對婚姻關係非常值得的投資吧?就像求婚或陪生產一樣,那不只純粹是『外人認為』好男人的行為,而是會在太太的心目中,成為一段真心感激並且永難忘懷的回憶。」最最後佢仲Tag埋:「老婆我愛妳」真係絕種好男人!

    (東方日報)

    SHARE