【取消原定活動、用攬枕遮肚】39歲孫燕姿傳懷第二胎

    39歲嘅孫燕姿上星期二因為感冒,取消原訂於上星期六喺台灣舉行嘅專輯簽名會,不過據台灣《蘋果日報》報道,真正嘅原因係孫燕姿又有喜喇!報道指孫燕姿為老公納迪姆懷上第2胎,加上高齡產婦身體不適,為咗避免工作奔波,先會取消所有通告安胎靜養。

    空穴來風,未必無因,孫燕姿本月初喺台灣嘅宣傳活動已預告,下年要生第二胎,原因係5歲囝囝表示想要個弟弟或者妹妹,孫燕姿又覺得:「我有這個空間」佢又話如果幸運懷上第2胎,將會全面停工安胎。

    咁啱喺上星期六凌晨5點,孫燕姿喺微博撰文:「半夜餓醒是一種折磨。」當時已經有有fans估佢成日餓醒,係有喜先兆。孫燕姿近期無於公開活動亮相,外界難以得知佢高齡產婦身體不適嚴重情況,不過孫燕姿喺前日就放咗張相上facebook,見佢坐喺樓梯影相,但就用攬枕遮肚,未知係咪刻意遮擋鏡頭視線。

    孫燕姿於11年與老公納迪姆結婚,兩人現時育有5歲囝囝,孫燕姿於傍晚透過經理人否認懷孕表示:「沒有懷孕,但很想有,希望承媒體金口」。

    (蘋果日報)

    SHARE