【曹永廉爆響口】 黃翠如:等我問吓柏豪先

    黃翠如同蕭正楠拍咗拖多年,屢傳婚訊,但係兩個當事人都話會發生就會發生!噚日曹永廉喺微博度爆響口話蕭正楠與黃翠如結婚之後,講句說話都唔同過人,結果又搞到唔少人都關注呢件事!

    噚晚翠如喺尖沙嘴出席《使徒行者2》慶功宴,大家梗係追問佢呢個問題,翠如話:「我知曹永廉又講咗無謂嘅說話,我會去黐住佢把口。我啲屋企人都冇驚訝,因為知道係曹永廉講,所以佢哋唔相信!」

    問到佢係咪結咗婚但係又唔想公開?佢話:「完全冇,呢個係幾好嘅計劃,等我問吓柏豪先,不過o依家仲有未時間,如果呢個真係秘密,俾曹永廉踢爆咗,佢就死梗!」

    跟住有唔少人即刻恭喜佢,翠如話:「我希望收到你哋嘅祝福,未有計劃係幾時,你哋幫我Chur吓喇!」之後有人話翠如似乎好恨嫁,佢笑笑口話:「你同女仔講啲咁嘅嘢嘅?」傳媒講到蕭正楠話等緊求婚喎?翠如即刻面紅紅話:「係,我諗吓先!」

    之前黃翠如俾人批評話戲屎,但係近排唔少人喺社交平台留言話對佢改觀,三哥仲點名話睇好佢拎視后,搞到佢好感動!翠如話:「要一個人改觀係好困難嘅的事,呢個對我嚟講好感動,希望做好自己就足夠喇!我冇諗過獎項,我係一個好冇自信嘅人,希望慢慢去建立!」

    其實三哥除咗點名話睇好翠如外,亦睇好袁偉豪拎視帝,袁偉豪話:「唔係啩?三哥真係好,我真係開心,搞到我聽完之後都好感觸!對我嚟講,有份參與已經好好,我係睇好王浩信!」

    (蘋果日報)

    SHARE