【每逢節日都會同Stephy媽媽…】小方Say Sorry:緣分未到

    方力申(Alex)以大使身份出席食品嘉年華,他坦言是大食怪:「睇我身形就知我大食啦,如果我唔係做呢行一定係大肥佬,所以先Keep得好,我一直都大食,一隻雞食落肚。」

    對於前女友鄧麗欣日前生日,Alex大方透露有傳短訊給對方。

    他說:「送上誠意祝福。(分開咗之後都有Send?)有,我好有禮貌。」

    隨即自爆每逢節日都會短訊給鄧麗欣母親,媒體問到係咪行外母政策,Alex說:「行尊敬長輩政策。」

    對於被傳同鄧麗欣復合,方力申:「成日傳,對唔住,未有呢件事,緣分未到。」隨即拉開話題說:「我隻貓啱啱過咗身,唉,唔想成日條題兒女私情。」

    Alex透露12歲多大的貓貓日前在動物醫院過身,他說:「媽咪非常傷心,喺最後一個星期,我哋已經盡最大努力,我之前許願希望貓貓半夜安詳咁走,至少唔使人道毀滅,將媽咪痛苦減到最低,依家諗住領養狗狗。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE