【胡說八道有喜事】姚子羚:杏兒B囝已經改咗名

    姚子羚同黎諾懿今日喺西環屈地街電車廠出席宣傳活動,近日姚子羚成功做業主,以逾930萬元購入日出康城晉海三房戶,2019年收樓,目前要努力搵錢供樓。置業係咪準備結婚?姚子羚話:「邊有女仔買樓自己結婚㗎,暫時未有呢個打算,出年工作已經安排好,12月會開劇,實在冇時間諗。」之前豹嫂胡蓓蔚同胡杏兒都爆胡說八道會將有喜事,姚子羚話:「唔係我,你哋可以向其他人問下,睇下胡定欣有冇艷遇。」

    胡定欣早前喺網上同陳山聰以老公老婆相稱,惹起網民評論,胡定欣喺網上反擊鬧爆,姚子羚話:「唔係鬧,係表達諗法,可能啲言論過咗定欣底線,其實我哋圈子大家太好朋友,有互相暱稱,可能啲稱呼令大家有誤解。」

    杏兒預產期在即,姚子羚話:「對上一次見面係六個女仔一齊影相,我哋都好期待,但係影相當日就叫BB要生性,唔好作動,唔係就要大家一齊去醫院,希望快啲可以見到BB,聽聞已經改咗名,你哋可以問下杏兒。」

    黎諾懿嘅BB小春雞已經半歲,佢話太太隆重其事,每月都同BB慶祝生日,現時BB成長好快,黎諾懿話:「我好驚佢第日叫我uncle,因為同時間開幾套劇,返到屋企我抱住BB,太太叫我畀番佢,我都唔製,驚BB唔認得我,不過BB都畀足面我,試過喺街撞見記者都冇喊。」係咪考慮追多個女?黎諾懿話:「我之前好大聲話豬年想追多個 ,但因為雞仔身體弱啲,試過感冒、尿道炎,原來小朋友病精神付出好大,好似返咗10日通宵,暫時唔諗住,但係老婆仍然好憧憬追女,如果唔係就話再生,我覺得再追好攰會變陳豪,希望一仔一女啦。」

    (蘋果日報)

    SHARE