【胡定欣PO長文宣洩】謎底解開!原來同陳山聰有關!


    胡定欣日前於社交網站上發表長文宣洩,指自己雖然是公眾人物,但是不是每做一件事要受到公開評論,更坦言接受、包容總會有底線。
    據知,今次定欣這樣激怒,是因為之前他們一班Crazy Runner替陳山聰到卡拉OK慶生,之後山聰就PO了一張與定欣的合照,並留言謂:「哎呀老婆!感謝妳的生日禮物!LOVE U」。

    而一眾網民就激進的留言侮辱定欣及山聰。

    對此,山聰接受訪問時只表示:「總之我哋一班Crazy Runner大家開心慶祝、食飯,冇事,我哋大家感情好好。」

    胡定欣長文如下:

    「我喜歡去旅行,放眼看世界,因為地球真係有好多好靚好值得我地欣賞的地方。 每次當我旅行見到外面的天空好大,可以望到好遠的時候,就會自然感覺呢個世界真係好大,人類真係好渺小,自己仲渺小,所以我只要好好活在當下,開開心心,努力工作,做好自己,做自己想做的事。無關痛癢的事就由他去。

    有些事情沒有說明,唔代表真係無感受。當然明白身為公眾人物,做每件事都會受到公開評論,我亦控制唔到評論。但係真的要『徹底地』『每一件事』嗎?

    怎樣看得透徹…理解…接受…包容,總會有底線!

    我相信無任何人會100%清楚我自己,因為連我都唔完全清楚自己。試問一個無接觸過你,又無同你生活過,又咩都唔知的人,何必要浪費咁多時間去評論同自己無關痛癢而單方面自己一廂情願認為係咁既事,去作不必要的公開評論,而評論係帶傷害性。不斷傷害人,你們生活愉快嗎?

    我表達能力好差。但我真想講呢個世界真係真係真係好大…望遠d呀!處理好自己的事,過好自己生活,已經好足夠!

    真的!真的支持我,支持我的工作,祝我生活愉快,足夠!!~
    感謝!❤️」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE