【好多謝陳慧琳】鍾嘉欣:突然變成大熱

    藝人鍾嘉欣近日於溫哥華返到香港,回來兩天便接受好友馬浚偉主持的電台訪問。

    嘉欣是馬浚偉於圈中廣為人知的契妹,二人於訪問中滔滔不絕,更大談嘉欣19歲選美時個性羞澀,因陳慧琳提攜才成為大熱,她說:「我第一次開音樂會邀請到陳慧琳(Kelly)做嘉賓,我真係好開心,開心到喊。因為佢當時係我選美嘅評判,係佢畀我信心,因為我當時係唔被睇好,冇人話我會贏,因為我靜到不得了,見到記者我會走,唔想影到我。到見評判嗰日,即係比賽嘅前一日,陳慧琳對記者話:『我鍾意12號鍾嘉欣,嚟自溫哥華,因為佢笑容甜美。』由嗰一刻、一日內,我由乜新聞都冇,突然變成大熱,就係因為陳慧琳嘅睇好。」


    陳慧琳成為鍾嘉欣演藝生涯中的伯樂,影響力絕對不少。被馬浚偉問到她有沒有在音樂會中重提此事,嘉欣謂竟然是陳慧琳先提起:「佢對我講:『你睇唔到啫,我哋個個都睇到你係掂㗎!』之後我真係超開心:『吓,真喺㗎?多謝!』因為我真係好欣賞佢,覺得佢真係個好人!」

    雖然很喜歡陳慧琳,但嘉欣重申女兒命名Kelly卻與陳慧琳無關。

    她說:「當時我喺懷孕時,同老公瞓覺時喺度諗改咩名,突然間就諗到『Kelly』,因為classic(經典)。依家好多父母會改好特別嘅名,有三、四個音節。所以我就想女兒有個classic啲嘅名,仲有我想佢唔好太女仔嘅感覺,而『Kelly』嘅感覺正正比較爽朗、硬淨,但又不失女性感覺。」

    (on.cc東網)

    SHARE