【嘉欣BB曾捱到生蛇】馬浚偉見到火滾嗌Cut機!

    鍾嘉欣到電台接受馬浚偉的電台節目訪問,表示傾番之前的事及感情。

    馬浚偉亦謂:「其實最難問係佢、陳法拉、楊怡嗰啲,因為同佢哋太熟、太錫佢哋,所以有啲事就費事問,不過今次就會講同佢兩次拍劇嘅難關,佢拍《蒲松齡》同《金石良緣》時都出大事。」

    其中拍《蒲》時嘉欣因為有思鄉病,以致失眠,每日好似喪屍,嘉欣表示:「我冇瞓過覺成3個月,有一晚食咗安眠藥,但我食完又冇即刻瞓,所以唔瞓覺喺屋企見到啲黑色嘅嘢,以為自己撞鬼,原來唔瞓覺真係會有幻覺。」

    到拍《金石良緣》時,因嘉欣當時又要拍《溏心風暴》及拍戲,缺乏休息以致免疫力下降,搞到由頭到腳都好似生蛇般,而且又甩晒皮。

    馬浚偉表示:「拍緊一場戲時,我見到佢左耳甩皮,所以我就叫cut機,然後輕輕幫佢抆咗塊皮,其實嗰陣我好火滾,我叫佢冧,但佢話自己新人唔敢冧,所以我就同導演講『依家我唔舒服我要走,因為我見到我個對手咁樣我做唔到落去』,所以佢唔冧就我冧,然後捉佢出廠抖吓。」

    嘉欣亦謂之前經歷這些事是很難過,但現時睇番就覺得好好笑。

    問到是否更喜愛現時生活,她表示:「好鍾意,因為我有鍾意嘅加拿大同屋企,另一個就係香港,其實好多人都叫我只係選擇其中一邊,但我想自己成為例外,想兩邊兼顧到。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE