【咀嘴相瘋傳】羅天宇開生日P情不自禁:實在太正

    前日是羅天宇30歲生日,人緣甚廣的他獲多名圈中好友開P慶祝,包括陳瀅、劉佩玥、何廣沛、袁偉豪的新歡張寶兒及舊愛岑杏賢同場等,女友靚湯當然有份,並在其香閨替男友大搞派對,慶祝踏入三字頭的大日子。事後羅天宇不避嫌於社交網晒大合照,並留言:「You guys are awesome! Thanks for coming.(你哋呢班人實在太正,多謝晒。)」相中靚湯恍如女主人般,企正羅天宇身旁甜蜜合照之餘,更見靚湯妹妹Cass亦一同現身,足證兩家人關係融洽。眾人玩到興起之際,靚湯更不禁送上深情一吻,與捧着蛋糕的羅天宇肉緊咀嘴,相當Sweet!冧爆一幕不但被拍下,更在網上流傳,相信二人「了解」得非常深入!

    羅天宇昨日接受電話訪問時,被問到兩人錫錫,他甜絲絲地說:「其實我哋都了解咗一段時間,我生日喺佢屋企搞,又有好多朋友嚟。好多報道成日寫我哋,所以啲人喺度起哄話:『錫佢!錫佢!』所以最後佢畀咗個Birthday Kiss我!咁係開心嘅!」

    (東方日報)

    SHARE