【講得出做得到】暖男孫耀威踎低幫陳美詩綁鞋帶

    藝人陳美詩(Macy)多年來默默做孫耀威(Eric)背後的女人,陪伴對方經歷過不少高低起跌,今年兩人終於修成正果結為夫婦,當然得到不少人的祝福!

    講到兩人的拍拖點滴,Macy透露與Eric在朋友階段已非常有默契,之後兩人自自然然在一起,而她最被Eric打動之處,就是對方在生活鎖事上的窩心舉動:「試過一次我甩咗鞋帶,佢唔係話畀我聽,而係直接踎低幫我綁鞋帶,嗰時我哋啱啱一齊冇耐,我係好surprise嘅,同埋街上好多時好多人,佢好自自然然就會保護你,有樓梯就會翹實你,佢唔係講,而係行動上會一個臂彎咁攬住你,你就會好冧!」

    她更大讚Eric會講得出做得到,亦很疼錫身邊的人:「佢事無大小都記得,就算好簡單話約食飯,佢真係會約,可能係話幫人整電話,佢講完真係轉個頭會做,會睇日曆mark期,唔會話得閒先啦,佢就真係好上心,呢啲嘢表現到佢好着緊佢身邊嘅人!」不過她坦言絕不擔心Eric的細心體貼會吸引到狂蜂浪蝶,對Eric有百分之百的信心:「愛有好多種嘅,朋友嘅愛同男女朋友嘅愛都唔一樣,好照顧朋友都唔一定需要擔心嘅,反而開心,因為依家願意表達愛嘅人唔多。」

    而Macy承認不多不少會受Eric這個「行動派」所影響:「我以前好多idea諗咗,但唔知點去做,或者懶同唔敢去做,但佢好行動型,畀好多勇氣鼓勵我,依家有啲諗法,我都會識去實行。」所以一直未有放棄音樂夢的她今年亦決定再戰樂壇,推出新歌《我會照顧你》,她說:「呢幾年放慢咗腳步去充實自己,今年就好想專注番工作,又有咁嘅機會,所以係個好嘅時機去畀大家了解我。」她又指希望之後可推出更多作品,鋼琴了得的她更有意嘗試親自作曲及填詞:「我對填詞都幾有興趣,我之前有寫專欄,詞就未寫過,嚟緊都會試吓。」

    (on.cc東網)

    SHARE