【B囡係城城迷你版】袁詠儀大讚:東莞妹一定靚

    袁詠儀(靚靚)到老人院出席慈善活動,期間與老人家玩遊戲。

    講到好友郭富城終於大方講囡囡,問到探了BB未?靚靚表示:「未有機會,其實佢生咗有通知我哋,但我生過都知,唔想咁快去騷擾一個新手媽咪,大家講一句會令佢哋亂,所以過多一頭半個月等佢哋熟手先探,點知到之前想上去探時,但城城又唔喺度,冇理由自己踩上去。」

    她亦謂未睇過BB的相,但講到城城謂BB似迷你版的自己。

    靚靚就謂:「女仔似好唔好呢?不過東莞妹一定靚!」一次過讚埋同是東莞人的城城及自己。

    靚靚又踢爆城城近來唔見人:「之前我哋話生完,啲人陪老婆坐月,佢就話使乜陪,點知到佢就真係唔見咗人,但佢真係好爹哋。(連電話都冇覆?)有覆,但冇出嚟,都明佢想陪老婆。」

    問到會送咩禮物畀BB,靚靚就話:「本身想送BB嘢,但佢都大把,可能到時同沈嘉偉一齊打個金牌。」

    問到可會與BB上契,她笑言:「依家唔興啦,不過我個仔係沈嘉偉嘅契仔。(契咗佢當你個女?)我又唔拘,如果城城肯我就肯,我得閒可以幫佢湊B。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE