【突然覺得冇咗愛】溫碧霞被怨:其實變嗰個係你

    結婚17年,一直相敬如賓,女方也覺得,這個男人一定一定一定會在身邊,而且關係也很穩定,然而突然有一天,她說覺得這段關係,已經沒有了愛。

    是她。溫碧霞說,我想過番做女嘅生活。
    離家一段時間,返到去一家團聚,她發覺她最掛念的是他,不是他。第一個他是7歲Xavier,
    第二個他是丈夫何祖光。

    然後,溫碧霞決定分開。她今午接受《蘋果》專訪時說:「分開頭嗰一個月,我係好開心,覺得好free,好似可以同朋友去邊度都得。但係耐咗又會覺得冇咗個人喺身邊係好唔慣。」分開期間,兩人可是沒有見面?溫碧霞說:「咁又唔係,其實佢有send message俾我,但佢真係搬走咗。我都唔明點解會有呢啲新聞,佢睇到新聞都打個突,因為佢嘅親人都唔知我哋分開嘅,亦都未講到離婚,個報道係有少少誇張咗。」

    「我哋只不過係覺得大家有問題,要唞下,嗰個moment好多人都好關心我,佢(何祖光)都好關心我,佢講咗一番說話令我好感動,令我覺得呢個男人真係好好。」說時溫碧霞已經眼濕濕。

    她續說:「其實變嗰個係你,我一直以嚟都冇變過,一直好想好好同你喺埋一齊。我覺得佢真係對我好好,令我好感動。雖然呢番說話係喺電話入面講,但我覺得好感動,覺得係應該要同佢一齊番。」

    (蘋果日報)

    SHARE