【蟹籽保護媽媽竟然打老竇】呂慧儀:天意注定有都可以

    藝人呂慧儀到將軍澳電視城出席《愛.回家之開心速遞》之「開心家長日」宣傳活動,剛於9月3日過35歲生日的她,獲劇組送上生日蛋糕,與同是9月生日的鄭世豪齊齊慶生。

    老公驚喜慶生

    問到生日如何度過,呂慧儀笑說:「9月2日嗰晚都收得夜,返到屋企仔仔黃柏翹(蟹籽)迎接我,平時佢都瞓咗㗎喇,佢啱啱喺上個月過3歲生日,佢就以為個個都係3歲生日,佢話媽咪你3歲生日呀,然後帶咗我去雪櫃睇蛋糕,原來老公準備12點畀我驚喜!已經3年冇喺正日慶祝,咁啱老公都放假,當然送蟹籽去畀老人家湊,等我同老公過吓二人世界啦!(老公有咩表示?)都係送首飾,保值嘅,佢話我平日開工少戴首飾,叫我粗戴,佢會努力啲賺錢,或者叫埋蟹籽幫手賺錢喎,最開心當然係蟹籽錫我嗰兩啖啦!」

    唔怕生多個

    問有否計劃為蟹籽添個弟妹?呂慧儀笑言:「等丹爺(劉丹)公布加幾多集先,其實都有諗,天意注定有都可以,就冇強求嘅。(怕蟹籽呷醋?)都要,上次老公同我玩作勢打我,佢竟然打番老竇,所以會同蟹籽傾吓,叫老師幫手嚴厲管教。」

    (東方日報)

    SHARE