【投5號惹爭議】 嘟姐檢討自己有冇做錯 答案喺…

    冠軍由5號雷莊𠒇摘冠兼最上鏡小姐,成雙料冠軍。不過,今年嘅評分制度惹來好大爭議,「校長」鄭裕玲(嘟姐)一人可以投兩票,唔少網民都話「嘟姐你玩晒啦」!

    嘟姐今日喺商台節目《口水多過浪花》,都有講番呢單咁具爭議嘅港姐競選。佢話自己做過港姐好多唔同崗位,包括星級選民、導師、司儀,到今次做校長,都係睇呢期興乜搞乜。嘟姐都係喺節目前一日先收到通知自己有兩票:「返嚟(公司)都係留意天氣,驚打8號風球,就冇現場觀眾。當日我哋都有綵排,我專登玩嘢畀同分,例如9號同10號,係3比4,我畀埋9號打和,最後嗰票唔畀9選10,咁好好玩,但心諗好少有咁嘅可能。」

    嘟姐話係憑良心投畀5號,絕對冇造馬成份,佢話:「我係睇整體表現,除咗才藝表現我冇睇,但我俾其他人着數,之前已睇咗班女仔一輪,對佢哋有啲認識,我係憑良心,5號表現好好,每個範疇都ok,咁當然人人都有缺點。但絕對冇話咩造馬,有晒會計師行喺度,好難做到,佢哋四、五個人喺現場望實,喺後面一路做一路畀分,用平板電腦入面又計一次,10變8變5再變冠軍,冇理由推到咁,大會計師行唔使做到咁啫。」

    由於最後一票太重要,嘟姐都有一刻猶豫,有試吓問現場觀眾意見,佢話:「因為現場睇同電視睇有啲唔同,我心覺得係5號,咁現場都好多人舉5號,你哋番睇啦,我冇數,我覺得5號幾好,咪畀5號囉。成晚流程就係咁。我檢討過我有冇做錯㗎?諗番掉轉唔跟自己心,唔選5都會俾人話。另聽講仲有個大熱(8號伍樂怡),咁如果另一位入最後兩強嘅話,咁當然又唔同,但並唔係我嗰part出事,係跟公司,如果你哋鍾意其他賽制,咁等出年囉。」

    SHARE