【突然自爆已經離婚】結束兩年半婚姻:搵第3個更好、最掂

    34歲嘅William Hung(孔慶翔),喺04年參加美國綜藝節目《American Idol》,因為五音不全兼騎呢嘅表演而走紅,佢嘅參賽歌曲《She Bangs》仲成為佢嘅首本名曲!

    William今日喺洛杉磯時間晚上7點30分左右,喺當地一個小公園接受美國《蘋果》FB直播訪問,網民除咗關心佢嘅工作,亦都好關心佢嘅感情生活。14年有英美娛樂網站外電報道,話William同任職護士、同齡嘅Jian Teng喺加州結婚,嗰陣佢哋完成註冊儀式後嘅合照曝光,「Hung嫂」臉圓圓、豬膽鼻及身形頗豐滿,外形合襯,同William有夫妻相。

    訪問入面,講到感情生活嘅時候,佢話:「唔係咁理想,上年啱啱離咗婚,大家都有愛過對方,維持咗2年半,我哋喺自願下分手,俾大家去搵適合嘅人,我唔介意,o依家去搵第3個更好,應該最掂!」跟住有人問佢擇偶條件,佢話:「我自己冇規定,不過似乎亞洲人適合我多啲,o依家有幾個諗緊,睇中咗,未知得唔得?」William仲話:「我第一段婚姻只係維持了10個月,再婚都只係維持咗2年半就完結,可能我哋識咗6個月就結婚,大家都冇了解清楚,經過今次之後,我明白要付出所有嘢,時時為着對方、遷就對方,以後我都會花多啲時間了解。」

    (蘋果日報)

    SHARE